1 października klasa 2b świętowała dzień jabłka. Uczniowie przynieśli owoce
i wykonali zdrowe i kolorowe szaszłyki. Główną rolę odegrało jabłko.  Następnie uczniowie wykonali pracę plastyczną oraz zostali poczęstowani tym pysznym owocem. Drugoklasiści mogli również wypowiedzieć się, do czego na co dzień wykorzystują jabłka. Odpowiedzi było wiele: szarlotki, dżemy, kompoty czy konfitury to tylko niektóre pomysły.

M. Grochla

Dziś na kółku chemicznym przygotowaliśmy peeling cukrowy z dodatkiem oleju z kopry kokosowej, który nawilża i dostarcza naszej skórze odżywczych składników, np. witaminy E. Dodatkowo relaksuje i otula przyjemnym kokosowym zapachem. Nasz produkt jest całkowicie naturalny i ekologiczny a jedyną substancją ścierającą jest cukier.

Iwona Krawczyk

30 września, jak co roku w naszej szkole, obchodziliśmy Dzień Chłopaka. Od rana solenizanci przyjmowali życzenia, słodycze i inne upominki. Trzeba przyznać, że dziewczyny bardzo się postarały, aby chłopcy byli szczęśliwi i zadowoleni.

Wszystkim chłopakom naszej szkoły życzymy, aby każdego dnia czuli się wyjątkowo. Niech każdy dzień przyniesie radość i pozytywną energię.

M. Grochla

Czy da się zobaczyć tęczę w słoneczny dzień? Tak! Mamy taki sposób na chemii. Chemicy z klas siódmych postanowili zatrzymać lato i zamknąć tęczę w probówce. Niektórym uczniom tak się podobało to eksperymentowanie, że postanowili kreatywnie pobawić się w domu z rodzicami, dziadkami i rodzeństwem. Efekty naszej pracy prezentujemy na zdjęciach.

Iwona Krawczyk

W piątek obchodziliśmy Europejski Dzień Zrównoważonego Transportu. Celem tej akcji jest promowanie ekologicznych środków transportu. Z tej okazji odwiedziły nas przedszkolaki z zaprzyjaźnionych placówek. Przedszkolaki oraz nasze pierwszaki mogły zobaczyć pokaz, jak prawidłowo korzystać z roweru oraz jak bezpiecznie poruszać się na drodze.

Korzystając z pięknej, słonecznej pogody, uczniowie klasy 2b wraz z nauczycielami wybrali się do lasu. Dziewczęta i chłopcy mogli poczuć jesienną aurę: zapach liści i drzew. Był czas na spacer oraz zabawę pośród szumiących wysokich drzew i pięknych, kolorowych krzewów. Taka forma zajęć dzieciom bardzo się podobała. W końcu, kto nie lubi przebywać na łonie natury?!

Niedługo uczniowie ponownie wrócą do lasu, aby zobaczyć zmiany, które przyniesie późniejsza jesień.

M. Grochla

Witajcie! Chciałabym Wam przedstawić dzisiejszą lekcje języka polskiego :)

Nasza klasa została podzielona na trzy grupy. Każda z nich miała za zadanie przebrać się za wybraną postać z książki pt. ,,Mały Książę". Grupa pierwsza miała przygotować informacje o tytułowym bohaterze - Małym Księcia. Grupa druga miała przedstawić okoliczności, w których Pilot spotkał głównego bohatera książki. Natomiast grupa trzecia przyjrzała się Róży.  Dodam, że mieliśmy 20 minut na przygotowanie przebrania i wypowiedzi postaci z lektury a przypominał nam o tym licznik umieszczony na tablicy.

Dzięki tej „zabawie” nie tylko dobrze się bawiliśmy, ale też wynieśliśmy dużo z tej lekcji.

W bohaterów wcielili się:

- Anna Drost: Róża;

- Karol Sojka: Pilot;

- Lena Sznajder: Mały Książę.

Anastazja Krawczak, kl. 7 b

 Na kółku chemicznym stworzyliśmy aromatyczne sole do kąpieli. Nasze produkty zostały stworzone z wyłącznie naturalnych składników a szklane opakowania wykorzystamy jeszcze wielokrotnie do pakowania innych produktów. Nasza kąpiel będzie pięknie pachniała cytrusami a dodatkowo poczujemy się odprężeni i zrelaksowani.

Iwona Krawczyk

kozy kuja