zapisy kl I scyfrowa szkola2baner 25 latbaner szkola klasa

Harmonogram spotkań z rodzicami w roku szkolnym 2017/2018

WRZESIEŃ

  • ZEBRANIE RODZICÓW DNIA 13.09.17 r. g.17.00 + (zebranie ogólne z dyrektorem)

PAŹDZIERNIK

  • 1 ŚRODA – KONSULTACJE - kl. IV–VII  g. 17.30, kl.  I-III g. 17.30

LISTOPAD

  • 08.11.2017 - ŚRODA – KONSULTACJE - kl. IV–VII g. 17.30, kl.  I-III g. 17.00

GRUDZIEŃ

  • 20.12.2017 -  ŚRODA – zebranie z rodzicami (informacja o ocenach na I półrocze) kl. IV–VII g. 17.30, kl. I-III g. 17.00

STYCZEŃ

  • 31.01.2018 -  ŚRODA – WYWIADÓWKI + (zebranie ogólne z dyrektorem podsumowanie I półrocza) godz. 17.00

MARZEC

  • 1 ŚRODA - KONSULTACJE - kl. IV–VII g. 17.30, kl. I-III g. 17.00           

KWIECIEŃ

  • 1  ŚRODA - KONSULTACJE - kl. IV–VII g. 17.30, kl. I-III g. 17.00

MAJ

  • 09.05.2018 r. - ŚRODA -  ZEBRANIE Z RODZICAMI (informacja o ocenach rocznych) kl. IV–VII g. 17.30, kl.  I-III g. 17.00

Komunikat w sprawie dni dodatkowo wolnych

W związku rozporządzeniem MEN z dnia 5.10.2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego, po pozytywnym zaopiniowaniu przez Radę Pedagogiczną, Radę Rodziców i Samorząd Uczniowski Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego  w Gogolinie wyznaczył w roku szkolnym 2016/2017  dni dodatkowo wolne od zajęć edukacyjnych. W dniach tych będą organizowane dla uczniów tylko zajęcia wychowawczo-opiekuńcze w godz. 7.15-15.45.

Są to następujące dni:

  • 28.10.2016 r. – Nadanie szkole sztandaru i jubileusz 215-lecia
  • 31.10.2016 r. – dzień przed Wszystkimi Świętymi
  • 22.12.2016 r. Szkolne święta Bożego Narodzenia
  • 10.02.2017 r. – Dzień Patrona szkoły
  • 2.05.2017 r. – Święto flagi
  • 16.06.2017 r. – Dzień po Bożym Ciele

Konkurs

Rada Rodziców i Rada Szkoły w PSP nr 2 w Gogolinie ogłaszają konkurs związany ze zbiórką funduszy na rzecz Rady Rodziców. Klasa, która zbierze największą kwotę dobrowolnej składki* otrzyma dofinansowanie na organizację dowolnej imprezy klasowej np. wycieczki klasowej, wyjazdu do kina, teatru, operetki. Dofinansowanie dotyczy całego zespołu klasowego:

Za zajęcie I miejsca - 15% zebranej kwoty

Za zajęcie II miejsca - 10% zebranej kwoty

Za zajęcie III miejsca – 5% zebranej kwoty

*Wyniki obliczamy dzieląc wpłaty na rzecz Rady Rodziców przez ilość uczniów w danym oddziale klasowym.

Przewodnicząca Rady Rodziców
mgr Małgorzata Mager

Regulamin Rady Rodziców

Loading ...